ebbalis

Just bee your self and everything will bee good!!!<3<3<3<3

Noo Ebba Looka Today:(

Publicerad 2012-03-08 19:01:08 i Allmänt

Heej!! Idag har jag varit i skolan, som vanligt -_- men iaf blir ingen Ebba Looka idah:( hann inte:( först kom jag hem från skolan sen vaa jag med min bff och se ahde jag handboll så hann inte .( men imorn så looooovar jag att jag skalägga upp en bild!!!:D Snart ska vi äta typ shnitzel eller hur det nu stavas haha!!:D Men sen ska jag titta på dubbelliv kl halv 8 på barnkanalen (visst det heter barnkanalen men det är %/( mig inte bara barnpogram!!) med syrran och ha det soft!! Sen ska jag ducha och sen kolla på nåt till pogram och sen läsatyp serie tidnangar från 60-talet!!:D dom ee ju fett bra!!! Höppes ni får det bra!!!! Pöss pöss <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heej!!!! Jag heter Ebba och är 10 år och driver denna blogg!! Jag ska göra så gott jag kan för att ni ska hålla er uppdaterade!!! Hare gött igelkött!!<3<3<3<3<3<3<3<3:D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela