ebbalis

Just bee your self and everything will bee good!!!<3<3<3<3

LÖÖÖRDAAG

Publicerad 2012-11-24 14:42:44 i Allmänt

Ciao! nu typ softar jag bara lite sådär! :D Gustav kmr halv 4 så vi ska göra nåt... sen ikväll kmr tess o lova (gretas kompisar) så jag blir väll lite Ove Sundberg o ee lite mää dom LOL!
BTW på tors. åker min familj o gustavs familj till AMSTERDAM!! jag har aldrig varit där, vi ska se på LOva som ska vaa mee i Junior Eurovision Songcontest! det ee lixom lite YOLO haha :D
Shit vad långt inlägg haha :D
bilden tog jag lite på skoj:)
puss på er :*

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-11-25 15:09:45

Snygging!!

Svar: haha tack:)
ebbalis.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heej!!!! Jag heter Ebba och är 10 år och driver denna blogg!! Jag ska göra så gott jag kan för att ni ska hålla er uppdaterade!!! Hare gött igelkött!!<3<3<3<3<3<3<3<3:D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela