ebbalis

Just bee your self and everything will bee good!!!<3<3<3<3

Kompisar!!<3<3<3<3

Publicerad 2012-03-30 18:30:17 i Allmänt

Heeej allihopa!! <3 <3 Nu så sitter jag i soffan och väntar på att några kompisar ska komma!!:D
Idag har jag haft ont i halsen så på sista lektionen så satt jag typ och sov -_-  Men jag måste be om ursäkt för alla slarv och stavfel jag har skrivit så nu looovar jag att det aldrig ska hända igen :O:D
Men iaf... Imorgon och på söndag har jag fotboll varje dag men kan ju inte vara med och spela för jag har ont i halsen, så jag får typ kolla och lyssna och vara med på teoriövningarna och typ stå och kicka lite i ett litet hörn. Min bff har åkt iväg för att åka skidor så det kommer kännas tomt :( Hon åkte direkt efter skolan så vi hade puss o kram kalas när vi väntade på att hennes familj skulle komma och hämta henn :)
Pöss pöss på er allihopa!!<3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heej!!!! Jag heter Ebba och är 10 år och driver denna blogg!! Jag ska göra så gott jag kan för att ni ska hålla er uppdaterade!!! Hare gött igelkött!!<3<3<3<3<3<3<3<3:D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela