ebbalis

Just bee your self and everything will bee good!!!<3<3<3<3

Kompisar

Publicerad 2012-04-19 21:21:25 i Allmänt

Heellooo!!Jag o min syrra är hemma hos några kompisar för mamma o pappa är på teater... Men iaf Jag gör typ inget Min syrra o hennes bff gör läxan -_- o min kompis typ spelar på datan elr nåt... Sen ska jag typ hem o öva vi har ''Öppen Scen'' imorgon o jag ska plocka på gitarr låten är haleluljah (elr hur det nu stavas) och sjunga samtidig... Är typ JÄÄTTENÄRVÖS!!! O 2 av mina bff's ska dansa o 2 andra ska sjunga o 2 andra ska vaa bra publik :D men iaf ska uppdatera så mkt jag kan men hinner typ aldrig men nu har jag slutat på handbollen så kmr typ hinna mer nu :D
Pöss pöss <3<3
Ps för låt för att jag skriver ''typ'' så mkt vat typ inte vrf... Ni ser jag gjorde det igen haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heej!!!! Jag heter Ebba och är 10 år och driver denna blogg!! Jag ska göra så gott jag kan för att ni ska hålla er uppdaterade!!! Hare gött igelkött!!<3<3<3<3<3<3<3<3:D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela