ebbalis

Just bee your self and everything will bee good!!!<3<3<3<3

Fiiilm:)

Publicerad 2012-04-05 21:47:56 i Allmänt

Kollar på film nu och blir det väll sooooova!!!<3<3 Men iaf... Pappa o mamma kollar på AIK så pappa kan skrika till lite då o då:D Syrran soover och jag måste väll snart oxå göra det... I morgon ska jag baka (bilder kommer) sen kommer mina kusiner (som jag skrev om tidigare) och då ska vi väll göre nåt:)
Sen imorgon så är kusinerna kvar till seeent på kvällen och nån gång måste vi måla och leta ägg!!:):)
På söndag så kommer jag o pappa åka skidor... Fast först ska vi åka bil i typ 10 tim men sen åker vi i 3 dar och sen åker vi hem på tors:) :(
Pöss pöss<3<3<3<3<3<3:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heej!!!! Jag heter Ebba och är 10 år och driver denna blogg!! Jag ska göra så gott jag kan för att ni ska hålla er uppdaterade!!! Hare gött igelkött!!<3<3<3<3<3<3<3<3:D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela