ebbalis

Just bee your self and everything will bee good!!!<3<3<3<3

:(

Publicerad 2012-04-20 21:20:52 i Allmänt

Helloooo!!! Kollar på nån film (vet inte vad den heter) men iaf har precis ätit midda... typ. Men iaf har spelat fotbollsmatch idag vi förlora med 3-1 :( och jag dtog andra och jag är änd¨ganska ny i laget så det känns typ som jag svikit det :S :(
Pöss pöss
Ps fårn-och-med nu så kmr jag inte skriva vad jag ska gör dagarna efter den jag har skrivit på... För att då blir det ju inte roligt dagen efter då kan jag ju typ inte skrina nåt.. Så vi ses imorgon:D Elr via internet haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heej!!!! Jag heter Ebba och är 10 år och driver denna blogg!! Jag ska göra så gott jag kan för att ni ska hålla er uppdaterade!!! Hare gött igelkött!!<3<3<3<3<3<3<3<3:D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela