ebbalis

Just bee your self and everything will bee good!!!<3<3<3<3

Det här blir min rubrik, har inget annat att köpa:)

Publicerad 2012-04-17 17:06:00 i Allmänt

Heej alihopa... Kollar på tv (kors i taket xD) men iaf har kommit hem från skolan och nu ska jag bara slappa :) men iaf igår fyllde jag 11!!:D fick en symaskin, en Marylin Monroe tavla, en mascara, ett presentkort på Hollister, kläder, ett par hörlurar och en bodysplash frå Holister, blev såååå nöjd:D:D:D Men det kändes inte som en födelsedag eftersom det var en Måndag och vi hade träningar osv. men det var kul att mina kompisar grattade mig i skolan så nu har jag typ bara klderna som jag fick haha:D xD
Pok, ps det betyder puss o kram :) xD <3<3

Kommentarer

Postat av: Bloggtjejen

Publicerad 2012-04-26 19:16:50

Hej menade såklart skriva int köpa

Pöss pöss❤❤❤

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heej!!!! Jag heter Ebba och är 10 år och driver denna blogg!! Jag ska göra så gott jag kan för att ni ska hålla er uppdaterade!!! Hare gött igelkött!!<3<3<3<3<3<3<3<3:D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela